Heb je een vraag? Bekijk de veel gestelde vragen! | Jobbershop.nl - Jobbershop
✓ Slechts €2,99 verzendkosten ✓ Gratis verzending vanaf €25,- ✓ Vóór 15.00 uur besteld, dezelfde dag verstuurd ✓ Veilig betalen
Ga naar verlanglijst Verlanglijst

Winkelwagen

Je winkelwagen is momenteel leeg

Veelgestelde vragen

Klantaccount

 

Heb ik een klantaccount nodig? 

Je hoeft bij ons geen klantaccount te hebben om een bestelling te kunnen plaatsen. Echter heeft het hebben van een account verschillende voordelen. Met een klantaccount heb je bij ons altijd inzicht in je bestellingen, retouren en aankopen uit het verleden.

Hoe werkt het verlanglijstje? 

In het verlanglijstje kun je jouw favoriete artikelen bewaren die je nog niet direct wilt bestellen. Dit doe je door op het hart-icoontje te klikken die je bij het product ziet staan.

Hoe maak ik een account aan? 

Als je nog geen account hebt, kun je deze hier aanmaken.

 

Bestellen

 

Hoe kan ik een bestelling plaatsen? 

Om een online bestelling te plaatsen op Jobbershop.nl plaats je eerst het gewenste artikel in de winkelwagen. Dit doe je door op het icoontje van de winkelmand te klikken die je bij het product ziet staan. Geen account? Ook zonder account kun je bestellen, we hebben dan nog wel even je gegevens nodig. Wanneer je vaker bij Jobbershop.nl bestelt is het handig een eigen account te hebben, je hoeft dan niet iedere keer opnieuw je gegevens in te vullen. Als je nog geen account hebt, kun je deze hier aanmaken.

Hoe wijzig ik mijn bestelling?

Je bestelling wijzigen kan alleen als je nog geen verzendbevestiging van ons hebt ontvangen. Neem contact op met onze klantenservice om de naam of adres van je bestelling aan te passen. 

 

Betalen

 

Heeft Jobbershop.nl een veilige betaalomgeving? 

Ja. Bij het afrekenen kom je terecht in een beveiligde internetomgeving. Zo kunnen anderen niet stiekem met je meekijken. Je transactiegegevens worden versleuteld verstuurd via een SSL-verbinding (ook wel het groene slotje in je browser).

Op welke manieren kan ik betalen? 

Je kunt online betalen met iDEAL, creditcard (we accepteren ook Visa of MasterCard), Afterpay of Apple Pay.

iDEAL
Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in jouw vertrouwde betaalomgeving, op basis van specifieke beveilingsmethodes van jouw eigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruikmaken van iDEAL, zonder je aan te melden.

Creditcard
Betaal je de online aankopen graag met je creditcard? Met de MasterCard SecureCode is je betaling extra veilig bij ons. Het is een persoonlijk wachtwoord net als je pincode. Je voert je persoonlijke wachtwoord in als je online met je creditcard betaalt. Zo ben je nog beter beschermd tegen misbruik. Houd je MasterCard Secure code goed geheim. Je kunt je creditcardgegevens via onze beveiligde SSL-procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met je creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling.

Paypal
Met PayPal betaal je veilig en simpel met je eigen PayPal-account, welke is gebaseerd op jouw e-mailadres. Als je een account aanmaakt bij PayPal, koppel je eenmalig jouw bankrekening of CreditCard aan je PayPal-account. Vanaf dat moment kun je eenvoudig betalen door je e-mailadres en wachtwoord in te voeren. Ook kun je betalingen ontvangen op je PayPal-account. Dit tegoed kan je dan weer overmaken op je eigen bankrekening of creditcard.

Apple Pay
Als je Apple Cash, creditcards en betaalkaarten hebt toegevoegd aan de Wallet-app op de iPhone, kun je met Apple Pay bij ons veilig en contactloos betalen.

Kun je ook achteraf betalen? 

Ja, dit kan met je creditcard. Wanneer je een bestelling plaatst, wordt het bedrag op je creditcard gereserveerd. De afschrijving wordt pas na de levering van je rekening afgeschreven. Op die manier betaal je dus eenvoudig achteraf. Wij bieden geen andere mogelijkheden van achteraf betalen aan als bijv. Klarna.

 

Verzenden & Bezorgen

 

Wanneer wordt mijn pakket geleverd? 

Bestel op werkdagen voor 15:00 uur, dan wordt het dezelfde dag nog verstuurd, indien de artikelen voorradig zijn. Bij een langere levertijd krijg je automatisch een e-mail op het moment dat het pakket bij ons verzonden wordt.

Van welke pakketdienst maken jullie gebruik?

Onze pakketten worden verzonden via de pakketdienst van GLS. Helaas kunnen wij bij GLS geen aflevertijden e.d. aangeven. Je pakket kan dus de gehele dag aangeboden worden.

Daarnaast maken wij een slimme keuze om onze pakketten groen te bezorgen door Fietskoeriers. Hiermee leveren wij namelijk niet alleen een positieve bijdrage aan een schoon en beter milieu, maar zijn wij er ook nog eens zeker van dat jouw bestelling de volgende avond persoonlijk bij je thuis wordt afgeleverd! Lees hier meer over onze duurzame bezorging.

Wordt mijn bestelling gratis thuisbezorgd? 

Bij bestellingen boven de € 30,- is verzending gratis als je vanuit Nederland of België bestelt. Bij bestellingen in Nederland onder de € 30,- rekenen wij € 4,50 voor het verzenden van je pakket. Voor België rekenen wij € 5,95 voor bestellingen onder de € 30,-.

Voor Groene bezorging hanteren wij andere tarieven. Bij bestellingen boven de € 50,0 is verzending gratis. Bij bestellingen onder de € 50,- rekenen we € 5,95 voor het verzenden van je pakket.

Kan ik mijn bestelling vandaag ontvangen? 

Helaas kunnen wij niet op dezelfde dag bezorgen. Als je op werkdagen 15:00 uur besteld, dan wordt jouw bestelling dezelfde dag verzonden (indien de artikelen voorradig zijn).

 

Retourneren

 

Wat moet ik doen als mijn bestelling niet naar wens is?

Is het ontvangen artikel niet naar wens? Geen probleem; je kunt het artikel tot 14 dagen na ontvangst terugsturen. Belangrijk: artikelen dienen in onberispelijke staat en voorzien van het originele label te zijn en in de originele verpakking worden aangeboden voor retour. De retourkosten zijn voor eigen rekening.

Hoe stuur ik mijn pakket retour?

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren? 

Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je zo snel mogelijk terug. Hoe snel je het geld op je rekening hebt, hangt af van je betaalmethode.

 

Garantie & Klachten

 

Niet helemaal tevreden met je aankoop?

Neem contact op met de klantenservice en we zoeken samen naar een oplossing.

Wat moet ik doen als mijn product een fabricafout heeft?

Bij Jobbershop.nl doen we onze uiterste best om je de beste kwaliteit te leveren. Toch kan het gebeuren dat een artikel een fabricagefout bevat. Jobbershop.nl geeft tijd garantie op de door haar geleverde artikelen. De factuurdatum geldt als ingangsdatum.

Wanneer is er sprake van een fabricagefout? Er is sprake van een fabricagefout wanneer een mankement aan het product niet is ontstaan door één van onderstaande redenen:

Ben jij van mening dat jouw artikel aan de garantievoorwaarden voldoet? Dan kun je onder het kopje 'Klacht indienen' een formulier vinden om jouw klacht aan te melden.

Ik heb een klacht over mijn bestelling 

Als je van mening bent dat jouw artikel aan de garantievoorwaarden voldoet, kun je via e-mail jouw klacht aanmelden. Leg zo duidelijk en gedetailleerd mogelijk jouw klacht uit, zodat wij de klacht goed kunnen beoordelen. Je ontvangt vervolgens binnen 1 werkdag een e-mail met daarin instructies voor de retourzending.

Na ontvangst van het artikel zullen we jouw klacht direct beoordelen. Indien de klacht wordt geaccepteerd zal een nieuw artikel worden opgestuurd. Indien het artikel niet voorradig is of als er een gedeeltelijke vergoeding plaatsvindt, zal er een waardebon worden verstuurd zodat je zelf een alternatief artikel naar keuze kunt bestellen.

Indien de claim niet wordt geaccepteerd door Jobbershop.nl, zal het artikel niet retour worden gezonden. Wil je het artikel toch wel retour ontvangen, ondanks het niet accepteren van de claim door Jobbershop.nl, dien je de verzendkosten voor eigen rekening te nemen.

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »